niedziela, 9 kwietnia 2017

Czas

Dorwę kiedyś Cię pan Czas
I zatrzymam, choć na chwilę
Dla mnie skończy się Twój czas
Dla mnie inne ruszą chwile.

Byłeś jak wyschnięta rzeka
kamienista, na zakrętach.
Za te stopy poranione
za te plecy przygarbione

Dorwę kiedyś Cię pan Czas
I zatrzymam, choć na chwilę
Dla mnie skończy się Twój czas
Dla mnie inne ruszą chwile.

Za uniesień krótki czas
i za całe dni czekania.
Za umytą łzami twarz
za czerwone oczy te bez spania

Dorwę kiedyś Cię pan Czas
I zatrzymam, choć na chwilę
Dla mnie skończy się Twój czas
Dla mnie inne ruszą chwile.


Za budzika ranny wrzask
i za krótkie chwile drzemki.
Za przebyty razem czas
za przebyte te udręki

Dorwę kiedyś Cię pan Czas
I zatrzymam, choć na chwilę
Dla mnie skończy się Twój czas
Dla mnie inne ruszą chwile.

Za ten życia gorzki smak
lukrem z wierzchu maskowanym.
Za ten piękny wiśni kształt
co go sięgnąć nie dam rady.

Dorwę kiedyś Cię pan Czas
W głębię spojrzę pustych oczu
Nie odnajdę życia tam
Ani drogi do powrotu.





1 komentarz:

  1. W ciągu dnia muszę być żołnierzem.Wieczorem i w nocy mogę być sobą. Ale pozwalam sobie na to rzadko, bo to boli.A ostatnia noc sprzyjała refleksjom.I bardzo bolało. Zapomnieć jak najszybciej, skoro nie mam odwagi.

    OdpowiedzUsuń