sobota, 25 czerwca 2016

Miejsce





Jest takie miejsce
pyłem drogi przyprószone
gdzie siadają ci, co idą
ale tylko w jedną stronę.

Jest takie miejsce
z którego dobrze widać
te zakręty i pagórki
które chciało się przebywać.

Jest takie miejsce
gdzie spotkamy tych, co znamy
gdzie dziewczyny nam przebaczą
wszystkie nasze małe zdrady.

Jest takie miejsce
gdzie przyjaciół jest bez liku
gdzie czekają opowieści 
czarem ognia ubarwione.

Jest takie miejsce
gdzie na końcu mojej drogi
czeka jeden mój przyjaciel
by mnie zabrać w swoje progi.

Jest takie miejsce.....
mój ty Rudy przyjacielu
gdzie spotkamy się nareszcie
nie biegnąwszy gdzieś do celu.

Jest takie miejsce
gdzie wieczorem aż do rana
jak to było dawno temu...
mrucząc zagra serenada.

Jest takie miejsce
bo gdzieś przecież być powinno
gdzie spotkanie niesie radość
nie zostawia życia z winą...








1 komentarz:

  1. jest takie miejsce, jestem o tym przekonana i kazdy z nas to miejsce kiedys zajmnie....?

    OdpowiedzUsuń