niedziela, 17 lipca 2016

Moje Anioły


Anioły, o których marzę
mają ręce dobrocią pokryte
włosy w kolorze marzeń
i oczy głęboko skryte.

Anioły, o których marzę
latają zawsze cichutko
siadają na starej ławce
w rządku wszyściutkie równiutko.

Anioły, o których marzę
do ucha szepczą cichutko
zrób dzieciom kanapki do szkoły
i do roboty smaruj prędziutko.


Anioły, o których marzę
zawsze czuwają bliziutko
skrzydłem zasłonią przed ciosem
wodę zamienią z wódką.

Anioły, o których marzę
trącą mnie lekko pod bokiem
zobacz jak piękna ta pani
i jak idzie anielskim krokiem.

Anioły, o których marzę
gdy przyjdzie ostatni godzina
wianuszkiem otoczą mnie ścisłym
śpiewając o niebieskich połoninach.

Anioły, o których marzę
przy kamieniu siadają cichutko
gdy spocznę w ziemi pod skałą
nie dadzą kamieniom zapomnieć.
Obraz pani
 Ewy Łazowskiej

1 komentarz:

  1. A przecież są takie Anioły, co skrzydłem otoczą człowieka
    I czule przytulą do siebie. Twój Anioł w kolejce już czeka...

    Z pozdrowieniem dla autora tego pięknego wiersza - Ewa Łazowska :)

    OdpowiedzUsuń